Загальна інформація про оформлення замовлення, способах оплати та доставки товару.
1. Як оформити замовлення.
Шановні покупці, оформити замовлення і отримати консультацію можна декількома способами: за телефонами, вказаними на сайті, через електронну пошту і шляхом додавання товару в корзину.
При оформленні замовлення за телефоном, будь ласка, уточнюйте всю необхідну інформацію (наявність товару на складі, забарвлення і характеристики) у менеджерів. Якщо замовлення оформляється через електронну пошту або шляхом додавання в корзину через кілька годин з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення формальностей.
2. Доставка по території України.
Доставку товару оплачує покупець. Відправка товару здійснюється з понеділка по п'ятницю.
Увага! Шановні покупці при відправленні товару ми страхуємо його на повну вартість, тому при отриманні вашого замовлення в відділенні перевізника, обов'язково перевірте його на наявність зовнішніх пошкоджень. У разі виявлення пошкоджень складайте акт.
Інтернет магазин «Gsmile» і компанії перевізник не приймають претензій, якщо ви не перевірили товар під час отримання.
3. Оформлення замовлення.
3.1. Безготівковий розрахунок
Після оформлення замовлення вам, будуть вислані реквізити електронним листом або sms для перерахування грошей на картку приват банку (цей спосіб оплати є найбільш вигідним). Після оплати за реквізитами обов'язково повідомте нам по телефону або електронною поштою час оплати, сплачену суму, своє прізвище і місто.
3.2. Післяплата
При післяоплаті ви платите за товар при отриманні, але при цьому оплачуєте 20 гривень. за пересилання грошей і 2% від пересилається суми.
4. Відправка замовлення.
4.1. Відправка замовлень здійснюється при наявності товару на складі протягом 1-2 днів, після відправки замовлення вам на електронну адресу або телефон надсилається номер декларації, який вам потрібно пред'явити при отриманні товару у відділенні компанії надає логістичні послуги.
5. Відмова та повернення товару.
5.1. У разі відмови від товару по незалежних від магазину причин, покупець бере на себе витрати по пересилці товару до складу перевізника у Харкові.
5.2. Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.94.1994 року №172 категорії товарів, які не підлягають поверненню і обміну:
Предмети особистої гігієни, білизна, панчішно – шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які, надувні гумові іграшки, товари для немовлят, корсетні товари, парфюмерно-косметичні вироби, зубні щітки, гребінці, гребінки та щітки масажні, рукавички, тюлегардинні і мереживні полотна, килимові вироби, товари в аерозольній упаковці, друковані вироби.
5.3. Покупець має право обміняти не продовольчий товар належної якості у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
5.5.1. Покупець має право на обмін товару належної якості, не зазначеного в переліку, заборонених до обміну товарів, протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
5.5.2. Обмін належної якості товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
5.5.3. У разі, якщо на момент обміну аналогічний товар відсутній, споживач має право на придбання якого – небудь іншого товару з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості або обміняти на аналогічний при вступі в продаж. При цьому розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час купівлі, але не пізніше 7 днів з дня розірвання договору.
5.6. При виявленні недоліків у придбаному товарі, вимоги споживача задовольняються, як на товар, термін гарантії на який не закінчився.
5.7. Споживачеві необхідно пам'ятати, що під недоліком в купленому товарі законодавець має на увазі невідповідність його нормативними документами або інформацією виробника про даному товарі.
5.8. Претензії споживача розглядаються тільки при збереженні їм квитанції та технічного паспорта на виріб.
5.9. При заміні товару з недоліками на товар аналогічної марки, моделі, артикулу, модифікації належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться.
5.10. Перераховані вище вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо продавець доведе, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил експлуатації або його зберігання, а також у разі закінчення гарантійного строку.
6. Споживач зобов'язаний.
6.1. Перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації.
6.2. У разі необхідності отримати роз'яснення та консультації щодо умов і правил користування товаром, до початку його експлуатації.
6.3. Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням, а також дотримуватися умов, встановлених інструкцією і виробником.
6.4. З метою запобігання негативним для споживача наслідкам використання товару, використовуйте тільки за призначенням, при цьому застосовуйте, передбачені виробником засоби безпеки, дотримуйтесь спеціальних правил експлуатації, встановлених для товару такого роду.
7. Договір
7.1. Здійснюючи замовлення товару в інтернет – магазині дитячих товарів «Gsmile», будь-яким з перерахованих вище способів (див. пункт 3.1.,3.2.), Ви визнаєте все вищевикладене дійсним та таким, що має надалі силу ДОГОВОРУ між магазином і кінцевим споживачем в плоть до повного виконання своїх зобов'язань.